Monday, December 21, 2009

TERIMA KASIH !!!!!

Terima kasih kepada batch spm 2009 kerana terlalu banyak kenangan pahit dan manis kita bersama.... saya takkan lupakan kerana disebalik kepahitan yang ada terselindung banyak kemanisan... saya sangat gembira dan suka bersama dengan anda semua....


Jika ada tersilap kata dan perbuatan... maafkan saya... saya hanya manusia biasa.. namun sedar tak sedar banyak sudah kita lalui bersama.... bak kata cikgu jaini .... saya juga akan merindui batch kamu selamanya.. teruskan berfacebook kita.. saya mahu tahu perkembangan kamu semua....


All the best... saya harap dan doakan keputusan spm 2009 meletup.. insyaallah..

5 comments:

nadhirah said...

cigu..
tq gak kat cigu..
hehe..
keep in touch kat fesbuk n mcg ye, huhu... (n_n)ra

Azwan Halik said...

trima kasih cgu...hahaha add maths

sy percaya....setiap yang pahit pasti ada kemanisan di sebaliknya...haha

Burungman said...

rindu nak kena denda jalan itik oleh cikgu(walaupun hakikatnya xmau..hehe)

saya doakan cikgu sentiasa bersabar dalam mendidik murid2 cikgu sehingga mereka berjaya..

segala pengorbanan cikgu untuk kami takkan dilupakan..

BUDIMU DISANJUNG JASAMU DIKENANG

LiLI said...

wooo!!!!!! sedih juga dgr ni...mmg x dpt sy lupa oh..hahaha!!!kalau lah masa boleh diputar balik...hehe..kan best...!!anyway, keep in touch sir...thanks for dorongan sir sepanjang 2 tahun ni..hehehe

mr. mohd sham sidek said...

tq anak-anak dan adik-adik sekalian..... tq bebanyak