Friday, January 1, 2010

AZAM TAHUN BARU 2010

Tahun ini azam saya ialah rahsia. Bagaimanapun saya tetap ingin meneruskan kecemerlangan subjek saya iaitu add. math. Saya harap kelas saya nanti akan wujudnya pelajar-pelajar yang akan bersungguh-sungguh untuk menguasai subjek ini dan tidak malas, tidak cepat mengalah dan enggan berusaha.

Saya tidak sabar-sabar untuk mengajar anda semua pelajar saya tahun 2010. Insya allah saya akan mengajar kelas 5a, 4a, 4b dan 4d untuk subjek add math dan 5b bagi subjek math.

selamat berjumpa para pelajar 2010

2 comments:

LiLI said...

Teruskan perjuangan sir..aja aja fighting!hehe

Unknown said...

dari: Lini Rani
Assalamualaikum........
saya minta maaf atas sgla slh dn silap saya spjng msa sir mngajr.scra prsnl saya ktkn... saya kgm ngan cra sir mngajr wlaupun pda mlanya saya tkt bla dpt thu sir yg akn ajr +mt.tp saya lbh brmtivsi utk brjya bkn shja dlm spm tp dlm hdp.lps knflik ari 2 smgt 2 bransur2 hlng....saya stju ngan prmntaan sir....saya trign snymn kmbli trukir d bbir sir..kmi tramt sngt prlukn sir.trma ksh ats sgla ilmu yg d crahkn.doakn kjyaan kmi....
-lini rani-