Friday, March 12, 2010

TAHNIAH BATCH SPM 2009 !!!!

Saya ingin mengucapkan tahniah kepada batch spm 2009 smesh atas kejayaan anda mencipta rekod... 16 orang straight a's .. tahniah... dari itu jika kita gunakan gred A1 dulu bermaksud 5 orang straight 9A1 dan selebihnya straight a's.. TAHNIAH!!!

KEPUTUSAN ADDITIONAL MATHEMATICS JUGA AMAT MEMBERANSANGKAN.... terima kasih kerana yakin pada saya dan mengikuti semua program yang saya aturkan tanpa rasa jemu dan bosan.... bilangan gred A sungguh luar biasa iaitu 54 orang pelajar dan ini yang tertinggi sekali dalam sejarah smesh.... Bilangan B 39 orang .... 21 orang gred C dan selebihnya gred D dan E.... TAHNIAH....


Sesungguhnya jika kita yakin pada guru dan hormatinya nescaya inilah balasannya.... terima kasih PARA PELAJAR KU SPM BATCH 2009...

3 comments:

Mimin said...

Alhamdulillah... saya bersyukur dengan keputusan saya.. semuanya atas bantuan dan dorongan sir, dan program2 sir.. Thank You SOOOO Much!!!

Burungman said...

syukur alhamdulillah walaupun saya cuma mendapat B dalam add maths, tetap bersyukur kerana tidak menyangka disebabkan selama ni saya selalu gagal add maths.. macam yang azmin cakap, suma tu ada la atas bantuan cikgu jugak.. tahniah jugak kerana dengan usaha cikgu, batch kami mendapat keputusan add maths yang memberangsangkan.. =)

LiLI said...

Thanks cikgu...sy amat bersyukur dgn keputusan saya...sebab sebelum ni x pernah dpt A..hehe..anyway, suma ni atas usaha sir yg x jemu dan bosan mengajar kami..dan saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Cikgu Darsin...