Saturday, March 27, 2010

TERIMA KASIH FORM 5 TAHUN 2009!!!!

Pada Jumaat 26 Mac 2010 sebaik selepas tamat raptai khas utk penerima anugerah dan graduasi di dewan sri kinabalu, saya telah ke koperasi sekolah dan masih sibuk memastikan kehadiran para pelajar tingkatan 5 tahun 2009 ke majlis pada sabtu 27 mac 2010.


Tiba-tiba, ada pelajar menendang tong sampah hijau hingga berselerakan didepan saya dan syerkhan dan tuyul bergaduh. Saya yangs sedang kepenatan terkejut tetapi malas utk ambil tahu sangat. Tiba-tiba satu perkara terjadi dimana seluruh pelajar form 5 tahun 2009 yang ada terus menyanyikan lagu selamat hari jadi dan membawakan kek kepada saya.


Saya amat terkejut dan terharu. Tidak pernah menyangka saya akan dihargai begitu. Baru jer marah-marah mereka semasa raptai.. hahhaha..... patutlah petang jumaat tu, cikgu datu ramlee kata nak keluar membeli-belah dengan ashraf anuar dan pingue..... rupa-rupanya beli kek.... terima kasih bebanyak.... saya takkan lupakan hari ini (26 mac 2010 / jumaat/ jam 10.30 malam/ koperasi smesh).


Walaupun gimik gaduh mereka kurang menjadi, sebab mereka berharap saya akan bangun dan leraikan mereka.... hahahhaha.... nasib baik.... tetapi masih menjadi.... kalaulah saya terus balik ke rumah malam itu..... ishhhhh.... kesian mereka.... apapun ALLAH itu maha mengetahui...


TERIMA KASIH SEKALI LAGI PELAJAR FORM 5 TAHUN 2009. Moga Allah meredhai kamu dan menyenangkan hati kamu sebagaimana kamu menyenangkan hati saya...

5 comments:

Maegyvear said...

kalau sy ada time tu, sy pun nak celebrate sma...hehe

Mimin said...

argh!! sir!! ada kah sya ucap bday ngan sir??!!! argh!!! sya lupa!!

apa pon.. sorry dulu...

epi bday 2 u~~
epi bday 2 u~~
epi bday 2 ckg Sham~~~~!!!!
epi bday 2 u~~!!!

mudah-mudahan d murah kn lg rezeki, kesihatan yg baik, dan suma yg baik2... jg di jauh kn dr kesusahan dn kepayahan hidup.. Insyaallah...

sorry lmbt wish.. huhu~~

nadhirah baharin said...

ei mint, apa plak ko tloambat wish... kmi yg terawal la.. h0h0,, sir 29 ne sbnrnya.. isnin.. ^^

nti tgok fb kwn2, kita sma2 tgok video n gmbr sir potong kek,, hihi..

fun.

LiLI said...

hahahaha....kenangan terindah bha...hehehe...

Azwan Halik said...

panik ka cgu?hahaha anyway...'speechless' skit2 bha cgu tyme kna sruh bg ucapan...