Wednesday, December 31, 2008

Azam tahun baru 2009 !!!!


Mendaki batu tulug berjaya dilaksanakan dalam azam 2008


Apakah azam tahun baru anda semua di tahun 2009? harap dapat berkongsi dengan saya... sebelum itu saya ingin berkongsi azam tahun baru saya di tahun 2009...

a) memastikan semua pelajar subjek matematik tambahan tingkatan 5 alfa mendapat gred A1 didalam spm 2009, pelajar tingkatan 5 sigma dan 5 delta mendapat sekurang-kurangnya gred A2 dalam subjek matematik tambahan spm 2009 manakala pelajar tingkatan 4 alfa mendapat sekurang-kurangnya gred B4 dalam peperiksaan akhir tahun 2009 dan pelajar tingkatan 4 delta sekurang-kurangnya gred E8 dalam peperiksaan akhir tahun 2009 didalam subjek matematik tambahan. Jadi, semua pelajar saya haruslah bersama-sama saya untuk mencapainya. Kepada pelajar tingkatan 4, jadikan pmr 2008 sebagai pengajaran besar kepada anda kerana ternyata jika anda tidak berusaha bersungguh-sungguh pasti anda tidak mendapat kecemerlangan yang diharapkan. Kepada pelajar tingkatan 5 berubahlah kerana anda tinggal kurang 1 tahun untuk menduduki spm 2009 yang bakal menentukan masa depan anda. Berikan sokongan kepada saya dan semua yang saya lakukan kerana saya akan beri 200% kepakaran, tenaga dan masa saya demi kecemerlangan anda. Jangan lakukan perkara yang sama dengan pelajar tingkatan 5 delta tahun 2008 yang memboikot kelas tambahan saya dan ini menyebabkan saya tidak lagi melaksanakan semua kelas sinar pagi, kelas tambahan dan apa jua program kecuali p & p dan hanya saat spm makin hampir barulah mahu berubah dan saya tidak punya banyak masa lagi untuk membantu kamu waktu itu jika ianya terjadi lagi pada tahun ini.

b) Saya ingin melaksanakan tugas baru saya sebagai penyelaras sistem rumah SMESH dengan cemerlang dan saya perlukan sokongan semua rakan guru dan pelajar demi melonjakkan sistem rumah kita.
Semoga apa yang kita azamkan pada tahun baru 2009 akan kita capai sebaiknya.. insya allah..

2 comments:

steve s said...

syabas dan tahniah cikgu..smoga cikgu dpy mencapai suma benda yg cikgu impikan..aiseh smat ka cara sy ckp...
cikgu sy pun ada blog...cikgu visit la ye..http://stevesamuel.blogspot.com/..tapi blm brapa siap dan bgs mcm blog cikgu sma org len la..ok la itu jak bye..

sHaNiDa said...

hehe..cikgu!
view ma blog ya! www.nidahida.blogspot.com